1e prijs voor Kerken met Stip.

Op 6 juli 2019, waren we in museum Catharijneconvent Utrecht in een volle kerk met meer dan 500 mensen. De Inspiratiedag was georganiseerd door KRO/NCRV en Kansfonds. Vol spanning wachtten we de prijsuitreiking af.

Kerken met Stip heeft de 1e prijs gekregen. Een geweldige ervaring.

70 kerken zijn hiermee geëerd voor het werk van onze vrijwilligers in de begeleiding van ex-gedetineerden.
Henk die vastgezeten heeft en vrijwilliger Gert van de Stipkerk Sint Joris in Amersfoort waren erbij.
Het was ontroerend om zoveel steun te ervaren van alle 70 kerken en van ons totale netwerk die aan deze prijs hebben gewerkt. Hartelijk dank hiervoor.

We kregen een certificaat, € 2.500,- en het wisselbeeld van de heilige Christoffel.

We denken eraan om met het Christoffelbeeld op tournee te gaan naar de Kerken met Stip en kerken die op het punt staan om Kerk met Stip te worden.

Na de bekendmaking van de 1e prijs is een tv opname gemaakt van het programma Geloofsgesprek. Dit is te zien a.s. dinsdag 9 juli NPO 2 om 16.10 uur.